CALL CENTRUM

Objednávky na vyšetrenia a informácie získate na telefónnom čísle

034/28 29 700

FAQ

Čo získam v Nemocnici Malacky v porovnaní s inými zdravotníckymi zariadeniami?

Komplexnú zdravotnú starostlivosť pod jednou strechou vrátane vynikajúcich odborníkov, zručných operatérov, špičkovej diagnostiky, kvalitného prístrojového vybavenia a najmodernejších operačných sál, ktoré spĺňajú najvyššie európske štandardy. Ponúkame profesionalitu, nadštandardné služby a komfortnú hospitalizáciu v rodinnej atmosfére

Je Nemocnica Malacky komplexne vybavená?

Áno. Okrem nemocničnej časti, ktorá ponúka moderné operačné sály a 6 lôžkových oddelení pre hospitalizáciu, máme 25 odborných ambulancií pre dospelých a 5 pre deti a dorast. Spolu s Centrom diagnostiky, ktoré disponuje špičkovým prístrojovým vybavením a Centrom jednodňovej chirurgie so skúseným tímom operatérov je nemocnica schopná poskytnúť kvalitnú komplexnú zdravotnú starostlivosť.

Aké rádiodiagnostické vyšetrenia u vás môžem absolvovať?

V našom CENTRE DIAGNOSTIKY môžete absolvovať:

  • Magnetickú rezonanciu (MR),
  • Počítačovú tomografiu (CT),
  • Mamografiu,
  • Ultrazvuk (Sonografia),
  • Digitálny röntgen (RTG).

Aké operačné výkony poskytujete? Aké sú čakacie lehoty?

V rámci JEDNODŇOVEJ CHIRURGIE sa špecializujeme na operačné výkony v oblastiach:

  • gynekológia,
  • urológia,
  • ORL (ušné-nosné-krčné),
  • očné,
  • traumatológia a ortopédia,
  • chirurgia.

Vykonávame aj väčšie (klasické) operačné zákroky vo všetkých oboroch.

Môžem si vybrať operatéra?

Áno, k dispozícii je špičkový tím operatérov s bohatými skúsenosťami, rozhodnúť sa môžete na základe vlastného uváženia, odporúčaní, prípadne po konzultácii s vašim ošetrujúcim lekárom.

Ako vyzerá pooperačná starostlivosť?

V rámci JEDNODŇOVEJ CHIRURGIE sa špecializujeme na operačné výkony, ktoré si nevyžadujú dlhodobú hospitalizáciu. Po zákroku strávite v nemocnici maximálne 24 hodín v príjemnej rodinnej atmosfére v nadštandardne zariadených izbách.

Aké lôžkové oddelenia máte v nemocničnej časti?

V prípade hospitalizácie poskytujeme pacientom komplexnú zdravotnú starostlivosť na oddeleniach:

  • chirurgické,
  • gynekologické,
  • interné,
  • geriatrické,
  • anestéziológie a intenzívnej medicíny,
  • starostlivosť pre chronicky chorých seniorov.

Aké nadštandardné služby poskytujete?

Naše hlavné benefity sú:

  • prednostné vyšetrenia v odborných ambulanciách,
  • možnosť výberu vlastného operatéra,
  • nadštandardné oddelenie s hotelovým komfortom,
  • možnosť výberu až z piatich typov izieb,
  • možnosť výberu nadštandardného zdravotníckeho materiálu,
  • výber z troch jedál pri hospitalizácii.

Aký je postup, ak mám záujem len o jednorazovú návštevu a aký, ak sa chcem stať klientom? Musím priniesť doterajšiu zdravotnú dokumentáciu?

Rovnaký, v oboch prípadoch je potrebné najprv sa objednať a dohodnúť si termín, a to osobne v ktoromkoľvek Klientskom centre alebo telefonicky na Call centre. Pri najbližšej návšteve sa jednorázovo zaregistrujete v Klientskom centre, kde získavate klientsku kartu, ktorú je potrebné predložiť pred každým vyšetrením. Je potrebné priniesť doterajšiu zdravotnú dokumentáciu, ktorú vám bezplatne na požiadanie vydá váš lekár.

Aké výhody získam ako váš klient?

Ako náš klient získavate Klientsku kartu s balíkom zaujímavých benefitov. Umožňuje rýchlu registráciu do objednávacieho systému nemocnice, zabezpečenie elektronickej komunikácie, SMS a email notifikáciu či prístup k niektorým nadštandardným službám nemocnice. Výhody zahŕňajú aj zľavy v nemocničnej lekárni. Novinkou je vstup do klientskej zóny na webe nemocnice, kde okamžite získate prehľad napr. o objednaných termínoch či aktuálnych novinkách z prostredia nemocnice.

Ponúkate návštevníkom nemocnice aj nejaké zaujímavé akcie a zľavy?

Každý mesiac organizujeme Deň zdravia, v rámci ktorého môžu návštevníci nemocnice bezplatne absolvovať rôzne merania, vyšetrenia a konzultácie s našimi odborníkmi. Dni zdravia sú vždy tematicky zamerané na konkrétny zdravotný problém a sú vopred avizované na webstránke nemocnice.

Celoročne poskytujeme zľavy na vybrané produkty v nemocničnej lekárni.

S ktorými zdravotnými poisťovňami máte zmluvu?

So všetkými zdravotnými poisťovňami na Slovensku.

Môžem sa objednať na konkrétny termín?

Na všetky vyšetrenia všetkých ambulancií objednávame na presný čas. V prípade záujmu môžete, samozrejme, využiť objednanie na prednostný termín.

Ako sa dostanem do nemocnice?

Ak prichádzate autom, pre rýchlu navigáciu, prosím, vložte tu svoju aktuálnu adresu (polohu) alebo použite tlačidlo "Popis trasy".

Do nemocnice sa dostanete aj prostredníctvom autobusového spojenia Malacky – Rohožník, ktoré má zastávku v centre mesta Malacky a následne aj priamo pred budovou nemocnice.

Ako je zabezpečené parkovanie?

K dispozícii je spoplatnené parkovanie v areáli Nemocnice Malacky. Parkovacie miesto je k dispozícii počas celej doby návštevy vrátane potrebnej hospitalizácie.

Ak som imobilný pacient, viete mi zabezpečiť odvoz?

Áno, či už ide o prevoz na jednotlivé vyšetrenia, domov po ukončení hospitalizácie, do iných zdravotných zariadení, na onkologickú službu, dialýzu a podobne. Potrebujete mať vystavený sanitný prevozný lístok, ktorý dostanete od praktického lekára, odborného lekára alebo lekára príslušného oddelenia. Prevoz sa uskutočňuje na základe platnej legislatívy.